• |
  • |
  • 052-4642962

הנפקת הטבות מס לחברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים

ממשלת ישראל מציעה מגוון הטבות מס לחברות טכנולוגיה ולמפעלים מועדפים, על מנת לקדם חדשנות וצמיחה כלכלית.

הטבות מס אלו כוללות:

  1. שיעורי מס חברות מופחתים: חברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים עשויים להיות זכאים לשיעורי מס חברות מופחתים, הנמוכים משיעור מס החברות המקובל בישראל.
  2. פחת מואץ: חברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים יוכלו להאיץ את הפחת של נכסים מסוימים, כגון מכונות וציוד, מה שיכול להפחית את הכנסתם החייבת במס ולהגדיל את תזרים המזומנים שלהם.
  3. זיכוי מס בגין הוצאות מחקר ופיתוח (מו"פ): חברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים עשויים להיות זכאים לזיכוי מס בגין הוצאות מו"פ, מה שיכול לסייע בקיזוז עלויות פיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשות.
  4. פטורים ממס עבור סוגים מסוימים של הכנסה: חברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים עשויים להיות זכאים לפטור ממס עבור סוגי הכנסה מסוימים, כגון הכנסה מקניין רוחני

כדי לנצל את הטבות המס הללו, חברות טכנולוגיה וארגונים מועדפים חייבים לעמוד בקריטריונים מסוימים לזכאות ולעמוד בדרישות דיווח מסוימות.

בKARTAX, אנו מתמחים בסיוע לחברות טכנולוגיה ולמפעלים מועדפים לנצל את הטבות המס הללו. צוות המומחים שלנו יכול לספק הכוונה ותמיכה לאורך כל התהליך, החל מהערכות זכאות ראשוניות ועד לתכנון מס והכנת הרולינג. בעזרתנו תוכלו להבטיח שתקבלו את הטבות המס המגיעות לכם, ולמקסם את ההזדמנויות הפיננסיות שלכם.

אז למה לחכות? צרו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על הטבות מס לחברות טכנולוגיה ומפעלים מועדפים בישראל, וכיצד נוכל לעזור לחברתכם להשיג את היעדים הפיננסיים בביטחון.